• Opret konto
  • Log ind
  • Find os på Facebook
  • Se mere på Youtube
Fladlandssagaen
  • Praktisk
    • Praktiske informationer
    • Forældre og børn
    • Hvad er rollespil?
    • Tilgængelighed
    • Tidligere elever i Sagaweekender
  • Spil med
    • Lav din rolle
    • Udforsk verden
    • Vores regler
    • Andres karakterer
    • Lær at spille Gunst
    • Ingame bibliotek
  • Leksikon
  • Media
    • Billeder
    • Videoer
    • Grafik
  • Om os
    • Lær os at kende
    • Kontakt os
    • Samarbejdspartnere
  • Nyheder
    Fladlandssagaen > Evner > Evokator 1 > Evokator 2

Evokator 2

Skrevet d. 2. august 2021 af Kalle

Du kan bruge evnen Evokator til at kaste kampmagi. Du kan kaste kampmagi op til trin 2, forudsat at du har et orakeltegn på mindst trin 2.

Kategorier

  • Betegnelser
    • Ejendelsbetegnelser
    • Entitetsbetegnelser
    • Kulturbetegnelser
    • Personagebetegnelser
    • Stedbetegnelser
    • Tekstbetegnelser
    • Tidsbetegnelser
    • Væsenbetegnelser
    • Vidensbetegnelser
  • Ejendele
    • Fartøjer
    • Genstande
    • Sendinger
    • Udstyr
    • Valutaer
  • Entiteter
    • Daimoner
    • Guddomme
    • Titaner
  • Kulturer
    • Kulturdannelser
    • Kulturfællesskaber
    • Kulturfunktioner
    • Kulturhandlinger
    • Kulturidentiteter
    • Kultursymbolik
    • Udtryksvarianter
  • Personager
    • Historiske personager
    • Nulevende personager
    • Tidsløse personager
  • Steder
    • Attraktioner
    • Byer
    • Egne
    • Fæstningsværker
    • Landmærker
    • Områdefortællinger
    • Sagnsteder
    • Strækninger
    • Virkelighedsplaner
  • Tekster
    • Aftaler
    • Antologier
    • Fortælleværker
    • Lovgivninger
    • Ordværker
    • Skriftkilder
  • Tider
    • Perioder
    • Tidslinjer
  • Væsner
    • Åndevæsner
    • Fabelvæsner
    • Vætter

Links

  • Datapolitik